torsdag 10 maj 2012

Rosa stafflikort

Hej där ute!

Idag tänkte jag visa er ett rosa stafflikort som jag gjort med den underbara stämpeln "Att vara stark" den här texten är verkligen jättefin och passar till dom mesta korten tycker jag.



Ser ni dom underbart fina stora halvpärlorna? Dom är nya för mig men har redan blivit en favorit, tycker det blir snyggt med pärlor i olika storlekar.
Jag har stansat ut en tag och stämplat den fina "Roligare än ett mail" det sitter även fast en charm i form av ett hjärta på den och jag har fäst den med ett organzaband som finns till superbra pris i butiken.


Jag vill önska er en fantastisk dag och var rädda om er där ute! Kramat GDT- Linda

4 kommentarer:

  1. Fantastiskt fin färgläggning, Linda! Otroligt tjusigt!!!

    SvaraRadera
  2. Ååå så gulligt kort och så fin stämplen är den ligger höägt på min önskelista
    Kram Mona

    SvaraRadera