söndag 20 maj 2012

Favorit i repris

Förra veckan visade jag ett kort som är väldigt snarlikt detta, som kom till i en hast (nåja.. det tog en förmiddag). Eftersom det var lite bråttom med kortet valde jag att lifta mej själv och gjorde ett kort med i stort sett samma upplägg och samma färgställning som det första.

Här har jag dock istället för ett motiv på framsidan valt att ha en vacker text.

Halvpärlor finns nog på alla mina kort nuförtiden.

Till vänster har jag ett skrivfält med denna Grattisstämpel. Den är inte så stor och passar därför nästan överallt!

En personlig stämpel borde alla kortmakare ha! Just den här varianten är "raggsockastämpeln", som blivit en riktig storsäljare i butiken!

Önskar er alla en härlig söndag! Själv ligger jag just nu på en strand i Turkiet och gottar mej!
//Cornelia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar