fredag 4 maj 2012

Lika men ändå olika...

Hej!

Här kommer ett litet inlägg på fredagseftermiddagen, och med detta vill jag önska er en trevlig helg, njut av våren ni som är lediga och ni som likt mig skall jobba hela helgen får njuta av att få jobba istället...

Jag gillar att göra små tag´s av alla spillbitar som man får över från dom lite större alstren som man gör. Många av ROX stämplar är perfekta i storleken för små skapelser. Jag tänkte visa två tag´s som jag gjort och som så småningom skall fästas på ätbara "gå-bort-presenter".




Stämpeln som jag änvänt är "Bakat med kärlek" .




Jag fäste stämpelmotivet med 3-d kuddar, här ser ni också en charm i form av ett hjärta. Jag har fäst charmen med ett smalt organzaband från butiken.




På den här rosa/gröna lilla tagén så valde jag att sätta ihop två små charms, i butiken hittar du dom och många andra underbara metalldekorationer.

Ha en fin dag och dyk ner i era spillbitslådor för där kan man göra fynd... Kramar Linda




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar