fredag 11 maj 2012

Mobiltelefonkort

Jag blev ombedd att göra ett kort till en dam som skulle få ett penningbidrag till en ny mobiltelefon. Jag skrev ut en gratis clipartbild på en telefon från internet och använde den som framsida på kortet. Texten på "skärmen" är utstansad med QK Studio skinni mini.

På vänstersidan är motivet från detta klippark. Jag har även dekorerat kortet med halvpärlor lite här och där.

När kortet är helt utvikt ser det ut såhär. Grattisbiljetten hittar du naturligtvis i butiken, tillsammans med andra snygga biljetter. Lättast stansar du ut dem med den här dien.

Och så tjatar jag på om mina baksidor, där jag alltid har någon av mina personliga stämplar. Här är det "raggsocka-stämpeln" och texten är förstås Roligare än ett mail.

Ha en härlig dag!
//Cornelia

2 kommentarer:

  1. Åhhh ett sånt helt fantastiskt kort
    Kram

    SvaraRadera
  2. Cornelia, Cornelia, Cornelia!!! Jag vet snart inte vad jag skall säga :=)) Du e ju så fiffilurig så det är inte klokt. Sitter bara och gapar..(som vanligt) hahahahah :Kram på dig /Christine

    SvaraRadera