söndag 13 maj 2012

Kort med ROX-detaljer

Det är de små detaljerna som "gör det", har jag hört, och på detta kort är det just små detaljer från ROX. Men eftersom de är så snygga, så vill jag gärna blogga det här kortet här ändå (alltså, även om det inte är så myyyyycket från ROX).

Den stora halvpärlan i hörnet på motivet hittar du HÄR.

Hela kortet är gjort av spillpapper ur mina outtömliga(?) gömmor och detaljen med wellpappen kom till för att pappret helt enkelt var slut och sista biten var riven såhär och räckte inte riktigt till. Jag satte en bit wellpapp bakom och faktum är att jag tycker att det blev så fint att jag gjorde likadant på mitt nästa kort (som kommer här i bloggen så småningom, det med).

Nöden är uppfinningarnas moder, heter det ju. Och här gäller det verkligen i allra högsta grad.

Hästskon hittar jag inte i butiken, men det är nog bara Anna-Lena som slarvat med uppdateringarna... så är du intresserad av den här lilla skönheten, så maila och fråga!

Kortet är till en mycket lycklig liten tjej, som får en alldeles egen ponny i födelsedagspresent (dock inte av mej *S*) och det är den som är på fotot på högersidan.

Grattistexten finns HÄR.

Personlig stämpel på baksidan... såklart!

Ha en skön söndag!
//Cornelia

1 kommentar:

  1. Detta gillar jag skarpt som den hästtjej jag är så förstår jag hur lycklig denna lilla tjej är nu, minns när jag var 12 år och morfar gav mig min första häst <3 Jättesnyggt kort! Hoppas du har en bra dag kram Linda

    SvaraRadera