torsdag 1 november 2012

Julkort à la ROX

Idag visar jag ett julkort där alla stämplar och i stort sett alla dekorationer kommer från ROX. Ett julkort à la ROX, alltså! *S*

Stämpeln med stjärnan är en av mina favoriter ur årets julkollektion. Små söta runda röda brads hittar du också i butiken och jag har använt en sådan i hörnet på det röda pappret.

En annan av de fina julstämplarna har jag använt här, och maskat bort texten "Gott nytt år" som finns under "God Jul".

Blingiga hjärtan är alltid snyggt!

 Och en snöflinga är helt rätt på ett julkort, tycker jag! De här finns även i guldmetallic.

På insidan finns en av julbiljetterna, nämligen den med texten Ha en härlig jul.

Samma biljettstämpel har jag maskat in i min personliga raggsockastämpel på baksidan av kortet.

God Jul!

1 kommentar: