måndag 12 november 2012

Allt behöver ju inte ta timmar...

Hej på Er alla!
Hoppas ni pysslar mycket - för nu är det ju verkligen mysigt att pyssla. Kvällarna är mörka och det är ju så mysigt att krypa in i pysselvrån och bara skapa.

De som känner mig vet att mitt tålamod är inte det längsta om man säger så. Jag har svårt för att sitta timmar med ett o samma projekt - och tröttnar oftast halvvägs. Är jag ensam? Nope tror inte det! Ofta är det väl också så att jag lider av tidsbrist och inte kan tillbringa så mycket tid vid pysselbordet som jag skulle vilja Så- därför visar jag er ett extremt snabbt och enkelt litet alster idag..en helt vanlig tag!
Jag har användt mig av den lilla söta God Jul stämpeln samt lite spillbitar och lite band.Jupp svårare än så behöver det ju inte vara... Perfekt att hänga runt glöggflaskans hals.


 
Förlåt den usla kvalitén på bilden men det är ju inget dagsljus så här dags...
 
Material:
Ha en bra vecka!
Kram
Anna-Lena

1 kommentar: