lördag 3 november 2012

100 inlägg i ROX-bloggen!

Detta är mitt 100:e inlägg i ROX-bloggen och det känns ganska häftigt, måste jag säga! Jag tröttnar aldrig på Anna-Lenas härliga stämplar och fina övriga sortiment, så jag hoppas att jag har hennes fortsatta förtroende att få skapa för ROX länge än!

Jag tänker finurla ut någon slags tävling eller nåt för att fira denna tilldragelse, så håll utkik här de närmaste dagarna!

Så... över till dagens kort. Det är, som synes, ett grattiskort till dam som fyller år. På framsidan finns halvpärlor, som man köper metervis för en liten billig peng. Jag har klippt av tre "blommor" från bandet. Det rosa satinbandet hittar du också i butiken.

Den här grattisstämpeln är så fin, men just här fick inte hjärtat plats, det hjärta som finns ovanför texten, så jag maskade helt enkelt bort det.

 Insidan har jag dekorerat med texten Du vet väl om att du är värdefull. På högersidan finns en grattisstämpel och..

... en så fin metallring med texten MAMMA. Även de söta rosa rosenknopparna kan du få med i ditt paket från ROX.

På baksidan finns min personliga raggsockastämpel och i den en liten bit av denna text.

Som jag sa i början av inlägget: Håll nu ögonen öppna så kommer det någon liten kul grej här i bloggen för att fira mitt 100:e inlägg!

Ha en bra dag!

3 kommentarer:

  1. Så jättefint ock vilken härlig stämpel!

    SvaraRadera
  2. Härligt kort som allt annat du gör. Tack för all inspiration du gett oss med samtliga dina inlägg och jag är övertygad om att Anna-lena gillar ditt jobb lika mycket som vi gör! Ha en superfin helg kram Linda

    SvaraRadera