torsdag 15 november 2012

Bråttomkort

Fick en beställning idag på eftermiddagen. Ett kort till en man som fyller 70 år imorgon. Bråttom! Inte hann jag tänka ut nåt nytt och fräscht, utan körde på ett gammalt beprövat upplägg. Då jubilaren gillar att påta i trädgården så sökte jag reda på ett papper med blommor och en larv krypande på ett blad. Till detta satte jag ett par trädgårdsredskap som pynt och så en tag med mannens namn. Voilà, klart!

Var det inte det Anna-Lena skrev häromdagen?`"Allt behöver ju inte ta timmar!" Nej... ibland går det undan i svängarna! *S*

Stämpeln Hurra på din födelsedag hittar du HÄR.

 På insidan satte jag siffrorna "70" utstansade med QK Abigail Grand. Längst upp på sidorna ser du en annan grattisstämpel.

Och ingen blir väl numera förvånad över att hitta min personliga raggsockastämpel på baksidan av mina kort? Här tillsammans med stämpeln Roligare än ett mail.

Ha en bra dag!



1 kommentar:

  1. superfint trots att det är ett "bråttomkort" vilket inte syns utan det ser väldigt genomtänkt ut! Kram på dig

    SvaraRadera