fredag 1 juni 2012

Något gammalt, något nytt, något blått och något sytt!

När jag satt och funderade på tävlingen som jag tänkte hålla i juni månad kom jag osökt in på alla bröllop som är nu! så därför fick det bli kriteriet för junitävlingen! Det sägs ju att när man gifter sig ska man ha något gammalt, något nytt, något lånat och något blått. Men ni ska slippa låna saker till era alster - jag bytte helt enkelt till något sytt.

För att vara med och tävla ska du skapa valfritt alster med följande:

Något gammalt
Något nytt
Något blått
och något sytt...
Dessutom ska ditt alster ha minst 1 stämpel från ROX Stamps.
Det behöver alltså inte alls innehålla bröllopstema utan kan vara i princip vad som helst.

Ditt bidrag skickar du in till oss via mail, och ska vara inlämnat senast den 30 juni 23:59.
Visa även ditt bidrag i din blogg och länka till ROX Stamps.

Bidraget får inte ha visats innan tävligen utan ska vara nyskapat.

Vinst: Ett hemligt paket med produkter från ROX Stamps Värde ca 150 kr

Vinnare utses av ROX STamps (Anna-Lena), Linda & Cornelia

Goa söta Linda har tolkat tävlingen så här:


Något gammalt: Bandstumpen som kommer från botten av min bandlåda... Något nytt: Chokladasken och mina chokladstämplar, Något blått: Mina papper och till sist har jag sytt fast charmsen och bandet men det kanske inte syns så bra på bilderna...

Charmsen och textstämplarna kommer självklart från ROX Stamps!
 
Kram Linda

Fler bilder:





Lycka till!

2 kommentarer:

  1. Åhhh sååå snyggt
    Får fundera en stund och se vad man kommer på

    SvaraRadera
  2. Tack Marita!!! Ser fram mot att se ditt bidrag, kram linda

    SvaraRadera