måndag 4 juni 2012

Nu rullar (kugg)hjulen på fort!

Hej på Er!
Trots en ganska sval försommar så är det högtryck på ROX Stamps. Vår nya dies med kugghjulen har blivit varmt mottagen och det är ju fantastiskt roligt! Jag vill gärna påpeka att våra dies säljs i begränsad upplaga, så funderar du på att köpa så gör det nu, för det är med stor sannolikhet så att när den är slut så är den slut och jag är inte säker på att jag tar hem den igen.

Stämpelsläpp
Det kommer snart ett nytt stämpelsläpp igen med både roliga och kluriga stämplar. jag beräknar att i slutet på denna eller början på nästa vecka kommer släppet att äga rum

Nya varor
Nya varor trillar in hela tiden så titta in i shopen för sortimentet uppdateras hela tiden. Sortimentet förändras hela tiden och de flesta varorna tas hem bara en gång, för att ge plats sedan åt nya när de är slut. Med andra ord gäller det att passa på.

Tävling
Under juni månad har vi ju också en tävling igång och vi hoppas på många bidrag!

Till sist
Supersöta Snojbi (Marita) skickade en bild på ett kort som hon gjort med den nya kugghjulsdiesen, stort tack Marita för att jag får visa det här! Vill ni se mer vad Marita skapar tycker jag att ni ska ta ett skutt in i hennes blogg och kolla lite! Snojbis lilla kortblogg


Coolt eller hur?


Ha en bra vecka!

önskar
Anna-Lena

2 kommentarer:

  1. Ja, det där kortet du har gjort, Marita, det är verkligen superhäftigt! Så kreativt att embossa kugghjulen i metallicfärger! Öljetter och kedja till blir sååå fint!

    Och nya ROX-stämplar är ju så spännande att om jag vore nagelbitare hade jag väl inga naglar kvar vid det här laget... *S*

    SvaraRadera
  2. Förstår att det finns risk för att kugghjulsdiesen tar slut!
    supersnygga kugghjul i lagom storlek.
    (Som tur är har det har redan landat en i min brevlåda)

    SvaraRadera