torsdag 7 juni 2012

Studentchoklad!!!

Hej hej!!!

Jag har altrat en chokladkaka till blivande studenten Ida. Det blev en härlig skapelse i blå och gula toner och med den söta stämpeln "Förlåt-pussas-älska...." Det blev oxå ett litet kort med "Humlan kan inte..." stämplad på insidan, på chokladkakan ser ni oxå en liten söt charm. Allt skall stoppas i den altrade påsen tillsammans med ett litet paket med ett smycke i.









På baksidan ser ni min Raggsockastämpel som helt klart är en favorit här i min pysselhörna. Ha en fin dag och var rädda om er där ute! Kramar Linda

3 kommentarer:

  1. Härliga saker! Lycklig denna Ida, som får så fina studentpresenter!

    SvaraRadera
  2. Tack snälla ni! Jag hade ju lite ångest inför mina studentpyssel men när jag väl hade börjat så var det ju superskoj! Kram på er

    SvaraRadera