fredag 6 april 2012

Personliga biljetter!

Idag släpper vi personliga biljettstämplar. Det finns fyra olika att välja mellan:

Scrappat av med ditt namn!

Handgjort av med ditt namn!

Scrappat av med ditt namn och med kärlek och omtanke!

Och sist men inte minst en biljettstämpel med fri text och namn!


Tänk på att ju längre namn du har ju mindre bokstäver! och tänk på att i detta typsnitt så är alla bokstäver versala, vilket gör att om du vill ha t ex mailadress så kontakta mig först så vi kan välja ut ett lämpligt typsnitt tillsammans. Dessa stämplar har en leveranstid på ca 3 veckor!

Påskhelgen går i ledighetens tecken och jag ska ta tillfället i akt att vila. Hela förra helgen gick ju i ett enda kör och även veckan nu som gick. Jag har fortfarande lite störningar i lagret eftersom inventeringen efter scraphelgen inte är klar. Nya biljettstämplar som sålt slut är på väg hem och jag tror att tisdag eller onsdag nästa vecka så finns de i lager igen.

Nu önskar jag er alla en riktigt trevlig påsk och
hoppas ni får mycket scrappa och och att ni får scrappgodis i era ägg och inte bara vanligt godis!

Må väl!

//Anna-Lena

1 kommentar:

  1. Sååå läckra.
    Nu måste jag ju beställa en till personlig stämpel.
    Är ju inte helt fel att ha några att välja mellan ;))
    Kramis

    SvaraRadera