torsdag 19 april 2012

Istället för en kaka......

 

                                                                  En gå bort present
Ibland får jag för mig att jag skall baka, och för det mesta blir det bra. Men ska jag va ärlig ,så är jag ingen bullmamma på det sättet.  just därför passar ju denna härliga stämpel mig som handsken.. :=))

Här har jag gjort en ask med ett litet fönster i.   Kolla in den härliga stämpeln   Den fina NyckelnKan du hitta i shopen precis som blommorna och pärlor

Det fina Nougatfärgade bandet finns i shopen.. Jag gjorde två hål i askens lock och satte i två choklad dippers. Banden på pinnarna är detta. Det jag har gjort är att jag har klippt bandet längs med ,så att det blev smalare.

Sådana här är det i asken
Jättegoda att doppa i kaffet eller i varm mjölk....yummiii.

Idag har jag även ett litet extra tips
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Fina kakservetter fins det ju gott om. Men så här fina har du aldrig sett förut..hiihh

Här har jag stämplat direkt på kakservetten. blir ju lite kul när kakorna tar slut,så tittar det fram en liten text...

Jaha, det var allt för mig idag. Hoppas at ni fick lite inspiration. Kanske blev ni mer fika sugna än scrapsugna...hahahah. Nu skall iallafall jag ha mig en kopp kaffe. Må så gott.
Kramar//Christine









2 kommentarer:

  1. Jättefint, den presenten hade iaf chokladälskande jag velat ha ;) Kram på dig

    SvaraRadera
  2. Så käckt med stämpel på den vanliga kakservetten!!

    SvaraRadera