tisdag 17 april 2012

Chokladkort

Ett chokladkort till en tjej som fyller 21. Förra året skulle hennes kort vara tufft, rockigt och i svart och rött... i år har hon tydligen bytt stil! *S*

Bilden är från klipparket med vintagebilder. Klockan hittar du i ROX Exclusive-sortimentet. Band, halvpärlor och rosor finns också i butiken. Och dien som jag har stansat ut ovalen under rosetten med, förstås!

Visst är den helt underbar, denna klocka?!

Chokladen är mumsig, nötter och krokant, en ny smak från Tarragona. Rekommenderas.

Både text- och biljettstämpeln kommer från ROX, såklart.

Texten som jag har maskat in i min personliga stämpel är från en annan biljett. Jag kommer inom kort att här i bloggen visa hur jag gör när jag maskar in text/bild i mitten, såhär.

Ha det gott!
//Cornelia

4 kommentarer:

  1. Jäklar vad snyggt!! Den klockan är ju bara såå himla fin. Kram...christine

    SvaraRadera
  2. Heisann!
    Dette var kjempefint. Tusen takk, kommer nok til å prøve å lage noe lignende. Klokken var kjempefin.
    Hilsen
    Lisbeth

    SvaraRadera
  3. Snyggt! Den nya diesen e verkligen jättefin! Kram på dig

    SvaraRadera