torsdag 12 april 2012

           Duoble slider pocket card 

 

Idag visar jag att väldigt roligt kort att göra, och även ett roligt kort för den som får det.


Denna stämpeln är väl bara för underbar! 

Jag har stämplat texten och sedan klippt med en kantsax runt och chalkat kanterna. Ännu en underbar Klocka som passar så bra till kortet.


Så här ser det ut fullt utdraget.
Jag har använt den fina biljettstämpeln till att sätta på den ena sidan. Den andra sidan vill jag ha tom för att skriva vad man vill.
Allt för mig denna gången. hoppas att ni gillade kortet och att ni fick lite inspiration till att göra ett eget slider card.
Kram Christine
                                              

5 kommentarer:

  1. Men WOOOW vilket fantastiskt vackert kort
    Kramis

    SvaraRadera
  2. Jättefint kort, Christine!

    Och jag tror att jag kan se att du njuuuuuuuter nu?! *S* Det är rätt, gör det!

    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hihihihi... visst gör jag det. kram /christine

      Radera
  3. Härligt kort, en sådan vikning skall jag oxå ge mig på någon dag! Ha en fin helg och tack för fin inspiration, kram L

    SvaraRadera