onsdag 4 april 2012

Ett kort med nya diesen

Här har jag gjort ett kort efter en skiss hos Scrapping.no, ett trevligt norskt forum där jag är medlem. Kortet ville inte riktigt som jag. Jag hade tänkt att det skulle bli rosa, men nä... det blev grönt(!). Och inte skulle det bli plottrigt heller, men det blev det.

Nåja. Längst upp i kanten har jag använt den nya diesen, den ovala ramen. Den har jag delat i två delar och monterat lite omlott, på varandra.
GRATTIS-texten i nedre hörnet är en biljett, där jag har maskat bort själva biljetten.


Inuti har jag använt hela diesen och maskat in en text från en annan biljett.


Och på baksidan, som vanligt, min personliga stämpel med en bit av framsidans stämpelmotiv.

Ha det gott, alla! Så hörs vi här igen, jag kan liksom inte sluta skapa med mina ROX-stämplar! *S*
//Cornelia

1 kommentar: