lördag 17 mars 2012

Till en chokladkola-älskare

Inget större fel på den här påsen (förutom att den är tom, då)...

... men visst är det roligare att få chokladkolorna förpackade såhär?

Med en snygg etikett. Stämpeltexten finner du HÄR.

Bakom denna gåva ligger en söt liten historia:

Jag var på affären och skulle köpa lördagsgodis tillsammans med en liten tjej en gång. Hon ville gärna ha just Riesenkola, men så kom hon på att "mormor gillar också Riesen jättemycket, och då äter hon upp alltihop! Jag tar en sån där Marianne istället".


När jag nyligen var på en liten Finlandskryssning köpte jag denna ganska stora påse kola till tjejen, och hoppas att hon får ha den i fred för mormor! *S*


Var rädda om varandra!
//Cornelia

2 kommentarer:

  1. Mycket roligare att få chokladen sådär fint .
    Stämpeln är ju helt perfekt till.

    Kramis

    SvaraRadera
  2. Både chokladen och stämplen hade även gjort mig lycklig snyggt förpackad
    Mona

    SvaraRadera