torsdag 8 mars 2012

Ett boxkort

Ett boxkort till en dam som har jobbat på Telia sedan 1965, samma år som jag föddes(!). Nu går hon i pension och ska uppvaktas av sina kollegor.

Locket ur en annan vinkel.

Den ursöta, detaljerade lilla telefoncharmen är verkligen pricken över i här, tycker jag!

Kortet ser ut såhär när man viker ut det och längst ner har jag gjort tre rutor att skriva namn i. Det är nämligen hela 45 personer som ska vara med och lyckönska till hennes nya liv och då behöver det finnas gott om plats.

Den gammeldags telefonen är från ett klippark med vintagebilder.

Den här texten tycker jag är alldeles lämplig till en pensionär, eller hur?! Men av nån konstig anledning så hittar jag den inte i butiken just nu.

På boxens undersida har jag placerat min personliga stämpel med texten Roligare än ett mail.


//Cornelia

1 kommentar: