fredag 16 mars 2012

Ett dopkort igen

Som jag skrev häromdagen... det är många dop på gång runtomkring mej nu. Detta kort har jag gjort till en flicka som ska få namnet Julia.


Nallen gör sej bra bland blommorna, tycker jag.


Den här gången fick kortet bli ett stafflikort och inuti har jag skrivit namnet med bokstäver utstansade med QK Maddie Anne.

Kortet lutar sej mot ett par små röda halvpärlor.


Och så baksidan. Ja, vad trodde ni?! Givetvis har jag använt den nya underbara personliga stämpeln, som nu finns i butiken! Och maskat in en del av ett gulligt nallemotiv.

Allt gott till er!
//Cornelia

2 kommentarer:

  1. Vilket underbart sött dopkort! Jag får känslan av en kudde sydd av finaste lakansväv och med spets. Det söta pappret med de små rosorna passar så otroligt bra och textstämplen är så himla fin. :)
    Kram från Helene

    SvaraRadera