fredag 30 mars 2012

Chokladkort

När jag nu äger denna underbara stämpel så måste jag ju helt enkelt använda den på ett chokladkort, eller hur?!

Den här gången blev det ett i blå toner, en färg som jag tycker är ganska svårjobbad.
Texten på framsidan har jag stämplat på tvärs över en liten extra "panel" av det mönstrade pappret. Den fick inte rikigt plats, men det var precis meningen...
... för då blev det en extra effekt när jag lyfte upp den och monterade den på små 3D-kuddar. Halvpärlorna finns med, som vanligt.

Ett litet hänge med passande text hittar du HÄR i butiken.

Insidan går i samma stil som framsidan.

Här har jag använt texten Vänner - solsken och kärlek! och gjort ett tomt skrivfält till höger. Detta kort passar ju vid så många olika tillfällen.


Givetvis måste även chokladkakan inuti gå i lite blå toner. *S*

I min personliga stämpel har jag maskat in texten Vänner!

Önskar er alla en härlig vårdag!
//Cornelia

2 kommentarer: