fredag 16 december 2011

Julfredag nr 6 "Presentkort"

:-D Jag har fastnat i det glada distressandets land! 
Nu ger jag upp så det kommer ut en Julfredag 
innan dagen är slut. 
Jag har fruktansvärt ont idag, så jag hade en vision av ett enkelt presentkorts-kort, då jag inte kan sitta vid scrapbordet långa stunder i taget. Det började enligt planen, men så tog kladdarglädjen överhanden. 
Akrylfärgade, väntade på tork, mistade, väntade på tork, stämplade och glittrade, väntade på tork. 
Ja, ni förstår grejen :-D När jag kände mig färdig kom maken in och,,,,,ja, nu känner jag att jag måste låta kortet vila för att se vad som är fel med det :-D

Fattar inte varför det är så svårt att låta bli att sväva iväg med glitterlim osv vid "bråttomprojekt" när man inte har tid att vänta på torkning. Fattar inte heller varför man inte kan nöja sig med visionen, förverkliga den och vara nöjd, istället för att sätta igång med experiment. 
Nåja, "man" i detta fall är jag. 
Kanske är ni andra mer välstrukturerade? 
Ser ni en tydlig bild eller sätter ni fart, grips av skaparlusta och skenar iväg- ibland alldeles ner i diket?

Pålitliga Isadory har dock i vanlig ordning skapat 
något vackert!
Detta är ett presentkorts-kort modell BIG SIZE.

Plats för hälsning samt en presentkortsficka.

Band, halvpärlor och stämpel "God jul m ljus" kommer samtliga från ROX Stamps.


Hoppas ni har en riktigt skön fredag!
Nina/NHL

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar