tisdag 27 december 2011

Beställd Julklapp

Detta blir mitt sista inlägg som DT-för Roxstamps. Jag hoppas att jag kunnat inspirera er lite med mina alster. Kanske får ni se mig i framtiden med ett gäst inlägg.

Denna sista är en beställd Julklapp av min arbetskollega igen. Hon skulle ge sin sambo en flygbiljett i Afrika i julklapp och hon ville ha något med många "luckor" som hon sa så han fick leta lite.

Sagt och gjort, det blev 8 st tändsticksaskar med siffror på på varje låda utan på en brad som jag kört igenom själva asken. En söt liten lapp i varje ask med vilket nästa nummer han skulle öppna och i sista låg flygbiljetten.
Eftersom de skulle till Afrika så försökte jag att hålla det temat. En Leopard stämpel och Zebra papper. den fina God Jul tagen fäste jag med en liten bit kardborreband, så den skulle vara lätt att ta av när hon skulle skriva på den.
För att man lättare skulle få fatt på den så satte jag en snöstjärna ovan på den. Så klart måste man ju ha lite fina halvpärlor på också.
För att undersidan inte skulle vara helt kal, så blev det två kisse katter där med.








3 kommentarer:

  1. vilken smart idé, jättefin ask! lycka till med framtida pysselutmaningar! /Linda

    SvaraRadera
  2. Allt med detta är ju häftigt! Från att ge en Afrikabiljett i julklapp till hela det fyndiga upplägget. Perfekt utfört av dig!
    Inget dåligt alster att avsluta din DT-tid med direkt!!!! :-) Han måste ju ha blivit överlycklig!

    SvaraRadera