onsdag 27 november 2013

Smällkarameller

Hej alla läsare. Idag ska mamma hjälpa mig med mitt inlägg.
Jag har gjort lite smällkarameller här hemma, men mamma sa att jag inte fick ha dem i hennes gran. För att de var för stora. Så istället för att använda 30*30cm papper använder jag 15*15cm papper.
Och nu gillar hon dom jätte mycket.
 
 
Detta är min smällkaramell, den fyrkantiga. Jag har dekorerat den med en snöflinge charms från ROXstamps. Roxstamps har jätte många fina charms och jag älskar charms. Därför alskar jag ROXstamps.
 
 
Mamma har härmat mig och börjat göra olika smällkarameller. Alla är i samma storlek på pappret. 15*15cm. Hon är inte klar med dekorationen på en del.
Hon gillar spets och sånt.
 
 
 
Charmsen kommer från ROXstamps. titta in på Jul charms och Spets också alla fina Band.
 
 
 
Mamma har hjälpt mig göra denna beskrivning, på hur man gör smällkarameller.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
I detta fina skåpet har mamma sina smällkarameller tills de är färdiga och ska hänga i granen. Min smällkaramell hänger på nyckeln som dekoration.
Hej då, Olle
 

4 kommentarer:

  1. Jättefina, nu blev jag sugen på att göra likadana;). Heja Olle, du e ju jättebra på detta.

    Kram Inger

    SvaraRadera
  2. Rox,
    I do not speak Swedish, but I understand very well your tutorial.
    Thanks for sharing!
    Hugs!

    SvaraRadera