söndag 3 november 2013

Babykort i rosa

Ett kort till en nyfödd liten flicka. Min tanke var att det skulle bli en väldig massa vita rosor och/eller andra blommor också, men hur det nu blev... så "ville" kortet inte ha några blommor.

Den söta Välkommen till världen-stämpeln har jag stämplat direkt på mönsterpappret, embossat i vitt och färglagt litegrann med tombowspennor.

Många av mina kort är gjorda på den här ledden.

 Tagsen kan man dra upp, såklart, och här finner man barnets namn och födelsedatum. Rosa rhinestones av självhäftande sort finner du i ROX-butiken.

 Gullig barnvagnscharm och vacker sked pryder kortet.

Att ROX-butiken är full av underbara texter är väl inte precis någon nyhet, men just den här tillhör de nyare... visst är den vacker?!

Den runda stämpeln är ur mina egna gömmor.

En biljettstämpel inmaskad i min personliga raggsockastämpel hittar man precis som vanligt på kortets baksida.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar