lördag 25 augusti 2012

Välkommen hem!

Idag kommer Anna-Lena hem till Sverige igen. Välkommen ska du vara! Hoppas att semestern har varit precis så underbar som en semester ska vara, med sol och värme, god mat och dryck och trevligt sällskap!

Innan Anna-Lena åkte iväg landade dessa helt ljuvliga tags i min brevlåda. Jag blev så glad, så glad!

En verkligt snygg metalldetalj pryder den vänstra tagen.

I det yttepyttelilla pillerglaset ligger en biljett till Skåne tur och retur. Det är en väldigt personlig sak, som jag uppskattar massor. Mina föräldrar bor nämligen där och i år blev vår resa dit inställd pga sjukdom och det känns så trist. En biljett och en kram värmer mer än någon kan tro!

Biljettstämplar av alla de slag hittar du HÄR.

Den högra tagen är ett grattis till mitt nya jobb, som jag börjar på om bara några dagar. Urläckra bokstavsmedaljonger hittar du i ROX Exclusive-sortimentet, här bildar de ordet grattis och pillerglasen är verkligen en supersnygg detalj. I den här ligger en KRAM-biljett.

Otroligt fina arbeten, gjorda med kärlek och omsorg och som jag verkligen blev glad åt! Tack min vän!
//Cornelia

1 kommentar:

  1. Verkligen snygga och välarbetade.

    Anna-Lena verkar vara precis lika omtänksam som du Cornelia.

    Kraaaam

    SvaraRadera