lördag 11 augusti 2012

Dopkort

 Idag ska en liten Hilding döpas och häromdagen fick jag en beställning på ett kort till honom. Så här blev det, ganska raskt ihopkommet på en kväll och en förmiddag.

Halvpärlor är ett måste på mina kort. Du hittar dem HÄR. Finns i en massa färger, som passar till det mesta.

Namnet har jag stansat ut med QK Studio skinni mini och bokstäverna har fått ett lager 3D-lack för extra effekt.

Och ääääntligen fick jag användning för en av de superdupersöta skedarna! De är ju helt perfekta som dekoration på ett dopkort.


Insidan är enkel och stilren. Längst upp har jag den vackra texten Jag önskar dig inte guld mitt barn...
Tyvärr slut i butiken just nu men jag är säker på att den snart kommer in igen!

I min personliga raggsockastämpel har jag maskat in en bit av motivet från framsidan. Gulligt, eller hur?!

Ha en toppen-lördag!
//Cornelia

1 kommentar: