torsdag 9 augusti 2012

Sommar


Hittade detta jordgubbspappret här hemma och tyckte att det
passade bra till ett somrigt kort.

Hittade även en bild där det fanns två småååå humlor på och
 humlor tillhör ju oxå sommaren.

Satt en av de underbara biljettstämplarna som en liten båge.
(dessa har ju en alldeles egen dies som ni hittar HÄR )

I den kanstansade övre kanten har jag hängt
ett sött litet charmshjärta i en liten kedja

Har ni sett de underbart fina skedarna de
passar helt perfekt till bla dopkort
Själv satte jag en på detta kortet tyckte den passade in.

Sen så har jag gjort ett eget litet hörn av kugghjul
Kugghjulsdiesen hittar ni HÄR






Kugghjulen har jag först färgat med 
Distress Ink / mowed lawn och sedan har jag
embossat med frosted crystal



Jag 3d-lackade humlorna och la crackle accents på vingarna



Insidan har samma papper som framsidan och den underbara
texten om att humlor inte kan flyga.
Tänk att jag hittade en liiiiiten humlestämpel i mina lådor 



Stämpel finns HÄR



3d-lackade även denna humlan



Baksidan pryds av min personliga "raggsockastämpel" och
papprena på kortet som jag stansat ut med
 Nellie Snellen dies och sedan chalkat lite i kanterna .









5 kommentarer:

  1. Superfint med riktigt härlig sommarkänsla! Kan minsann behövas nu, när det faktiskt känns som om hösten är i antågande!

    SvaraRadera
  2. ÅHH WOOW vilken härligt sommrigt kort, ja alla underbara detaljer, jag har ju inga ord, tycker att det är HELT FANTASTISKT VACKERT helt enkelt :)

    KRAM MAJSAN

    SvaraRadera
  3. Vad härligt kort! Snyggt med charms i kedja och kugghjulet i hörnet gillar jag skarpt! Kram Linda

    SvaraRadera
  4. ojojoj så somrigt och sockersöt kort! Skeden var jättefin och pasar perfekt:-)
    Ha det bäst
    Kramiz

    SvaraRadera
  5. Ååååh - detta är verkligen sommar!!! Heltundrbart - och så många härliga detaljer att njuta av!
    Kram!!

    SvaraRadera