fredag 10 augusti 2012

Sifferkort

Hej bästa ni!
Ni har ju sett dom fantastiska sifferkorten som Cornelia gjort, jag har testat att göra ett och det var lite trixigt att få till det men sambons mamma blev glad för kortet och det var kul att göra.



Två biljetter från Rox fick vara med och sedan det fina organzabandet som passade fint till. Detta var mitt första men absolut inte sista sifferkort och jag tycker ni skall testa också för det sticker ut på presentborden och blir en personlig och fin gåva. Kram Linda

4 kommentarer:

  1. Jättefint kort, Linda! Du mästarnas mästare på blått! Verkligen tjusigt!

    SvaraRadera
  2. Gillar verkligen dessa snygga silver kort,
    men jag skulle aldrig kunna klippa så snyggt som er..
    Skulle finnas en stor dies till alla årtal ;)
    Må gott!

    SvaraRadera
  3. Tack snälla, ja Cornelia den där blåa färgen har jag visst fastnat för ;) Onkis du skall veta vad jag svor när jag försökte få till mina siffror... men det är värt det för korten är kul att göra!!! Kram på er

    SvaraRadera
  4. Ett helt fantastiskt fint kort

    Kraaaaam

    SvaraRadera