onsdag 1 augusti 2012

Augusti månads gäst dt!

Hej på Er alla.
Snacka om att vara vilse i pannkakan...dagarna går och rusar förbi och vips så är det ny månad. Jag har varit upptagen hela dagen fram tills nu och slår mig ner i soffan för att titta lite på OS och DÅ slår det mig att det är den 1:a augusti idag! Jag har ju glömt att presentera månadens gäst dt!Förlåt förlåt förlåt! Här kommer en presentationen - Känn dig VARMT välkommen Marita!!



Namn:
Marita Johansson med alias snojbi på nätet

Ålder:
Snart 45

Bor:
I Ytterby , Kungälv

Jobbar med:
Som tapetsör på en liten firma i Gbg där vi bla tillverkar dynor efter kundernas mått och mallar.
Specialtillverkar madrasser och även endel till restauranger och hotell.

Började scrappa:
Omkring 2007 - 2008 men jag har alltid pysslat med något.

Scrappar helst:
Kort eller något att altra.
Från att inte ha haft så mycket på mina kort både klipper jag upp dem och syr en handsöm och hänger dit nån charms och fäster på lite metall , blommor och blad, några halvpärlor och senaste favoriterna på kort är kugghjulen och dem stansar jag ut med RoxStamps underbara kugghjulsdies som bli precis lagom stl till kort.

Fritidsintressen:
Vara ute i naturen och plocka vad den ger såsom bär och svamp och även att dra upp en och annan fisk.Tar även en tur några ggr i veckan med familjen på Inlines.
Naturligtvis att Scrappa

Tio saker du skulle ta med till en öde ö:
Detta blir ju svårt hmmmm få se nu.
Min man och våra två barn såklart . Mat och dryck kan vara bra om man blir hungrig.
Min säng så jag sover gott. Lite scrappgrejjer , En båt så jag kan åka hem om jag tröttnar på ön.

Min blogg:
www.snojbi.blogspot.se
Jag är fast DT hos PY Hobby och PhunnyFace


Tack Marita det ska bli jätteroligt att se vad du kan hitta på, det ser vi fram mot!

3 kommentarer:

  1. Stooooor kram och varmt välkommen hit till ROX, Marita!
    Ska verkligen bli kul att se vad du hittar på under den här månaden!

    SvaraRadera
  2. Stort TACK Anna-Lena för förtroendet.

    Tack Cornelia

    Kraaaaaam

    SvaraRadera
  3. Välkommen till oss!!! Ser fram mot dina alster kommande månad, hoppas du har en supermysig helg kram linda

    SvaraRadera