torsdag 31 mars 2011

Nyheter i shopen och sista dagen för önskestämpel!

Som jag skrev i måndags står jag inför ett leverantörsbyte av stämplar och döm om min förvåning så gick allt mycket snabbare än vad jag någonsing skulle kunnat ana! De nya stämplarna som nu släppts är alltså från den nya leverantören och inte bara det, det är motivstämplar dessutom. Vi röjde på ett kontor här hemma och jag hittade bilder av min dotter när hon var i 2 års åldern och hon har fått agera modell på 2 av stämplarna. Hon älskade klänning och hatt när hon var liten. Så fort jag fått igång min scanner ska jag visa upp ett kort! Det var en utmaning att sätta sig och teckna i datorn, men samtidigt väldigt kul. Det tog många timmar innan dessa 13 stämplar kom på plats kan jag säga. Här kommer ett prov på vad som finns:
Sista dagen för inlämnande av bidrag till önskestämpel är idag. I morgon dras en vinnare och presenteras här i bloggen. Så skynda och skicka in dina sista bidrag!
Ha en go torsdag!
Anna-Lena - på språng ut genom ytterdörren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar