söndag 6 mars 2011

Gjort en liten ask!

I veckan har jag och dottern pysslar litegrann... Dotterns kära faster fyllde 30 i fredags så vi pysslade ihop lite presenter tillsammans. Dottern gjorde ett eget kort och jag gjorde bland annat en liten ask.

Själva asken har jag stansat ut med en dies från Sizzix, sååå användbar!

Jag fyllde asken med supergoda praliner innan det åkte ner i bubbelpåsen tillsammans med ett presentkort på en SPA-upplevelse.



 Tycker den här stämpeln är så söt och passar sååå bra till godsaker :)



Den här stämpeln säger väl allt?? Tycker den är toppen i botten på en ask med godisar, hihi...

Det var allt från mig idag, men är du sugen på några stämplar så kika gärna in i butiken!

Kram
BellaMio

3 kommentarer:

  1. Så himla fin! Jag blev sugen både på stämplar och die- fy på dig :-D

    SvaraRadera
  2. Jätte vackert!!!!

    KRAM SUSY

    SvaraRadera
  3. Sååå fint :) Och så underbara stämplar, äger ju en av dem iallafall :)

    SvaraRadera