måndag 14 mars 2011

Jag har fått pippi!

Nog är det så att våren är på väg även om det ibland fortfarande blåser isiga vindar här i Skåne. Hur som helst så har jag i dagarna fått hem ett parti med jättesöta små träfåglar. De är söta som de är men jag provade att embossa några av dem och resultatet blev super! Bl a så använde jag det tjocka embossingpulvret från Inkido, som du kan köpa hos pysseltagen.se - Då blev det superfräckt. Min kamera är fortfarande på villovägar hos dottern så något kort har jag inte lyckats få till, men så här ser de ut i "rå format":
Jag har också fått förmånen att designa upp en hel kollektion med student - konfirmation och examensstämplar till pysseltagen, de inkommer i mitten slutet under denna veckan.

Se fler under fliken på ingång i butiken.

Ha en riktigt go måndag för det ska jag ha!

//Anna-Lena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar