söndag 4 maj 2014

Kort med texten i fokus

Här har jag låtit de vackra pappren tala för sig själva och satt den underbara textstämpeln i fokus. Ibland är det riktigt roligt att göra kort helt utan motiv, varken stämplat och färglagt eller färdigtryckta...

De stora blommorna blir ett fint blickfång tillsammans med en liten glasflaska, som jag fyllt med silverkulor (kakströssel). Den lilla etiketten med namn och ålder på mottagaren har jag skrivit ut med datorns hjälp.

Ännu en fin text på insidan och så har jag stansat ut texten Grattis med en av ROXs utmärkta dies. De små blommorna får man "på köpet" när man stansar ut texten.

På kortets baksida sitter förstås min personliga stämpel. Observera att jag har valt att ha med årtalet också. Det tycker jag är kul, att veta när kortet är gjort.

Materiallista:





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar