fredag 30 maj 2014

Bröllopstider

Hej!
På söndag firar jag och min man vår första bröllopsdag, och nu går vi in i den tiden då det brukarvara en hel del bröllop så jag tänkte bjuda på ett litet bröllopskort jag gjorde för ett tag sedan till ett fint brudpar. Jag gjorde också två små tags som vi fäste på paketen på presentbordet så att man kunde se vem dom var från och dom kommer ni få kika närmare på nästa fredag här på bloggen....


På framsidan ser ni en biljett från ROX tillsammans med lite halvpärlor, band och en charm.



På insidan hittar ni finaste Apoteksburkarna som jag fyllt med godis.



På insidan hittar ni ännu en biljett.


Hoppas ni får äran att göra fina bröllopskort för det är verkligen jättekul, önskar er en fin helg och var rädda om er där ute. KRAM


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar