tisdag 27 maj 2014

Konfirmationskort med ask

Just som jag gjort klart ett lite större konfirmations"projekt", kort och present i ett... då fick jag en beställning på ett kort till, till samma kille. Jag kände mig lite tom på idéer, men så hittade jag en skiss. Jag vände och vred lite på den och lade till och drog ifrån, sådär som man gör med skisser... och så blev det den här framsidan.

I mitten har jag placerat en bit av en karta, då killens största intresse är geocaching.

 På kortets rygg finns mottagarens namn...

 ... och här ser man att jag placerat mitt-cirkeln på 3D-kuddar för att skapa lite djup.

 På vänster insida finns lite plats att skriva sin hälsning...

 ... och till höger finns en liten ask. Där kan man lägga pengar, presentkort eller kanske en liten present.

I botten på asken har jag stämplat denna vackra text från ROX. Du hittar den HÄR i butiken.

På baksidan finns min personliga raggsockastämpel, såklart!

Ha en bra dag!


2 kommentarer: