tisdag 11 februari 2014

Hjärtask

Hej alla ROX-diggare, idag bjuder jag på en hjärtask och ett box-kort inför Alla <3-sdag.



Jag ÄLSKAR den nya diesen med minitagsen och stämplarna (som du hittar här). Jag har använt tagsen med stämplarna som vimplar, men även använt stämpeln: Kram, i Tildas tavla. Alla blommorna kommer från ROXstamps och Rosor 2.5cmRosor 3,5cmRosenknopparövriga blommor.  I butiken hittar du även pärlspröjs, rosa "strassiga" halvpärlor, den vackra stämpeln.

 
 

 


Här är några av mina ALLA <3-sdagkort till familjen. Jag hoppas de tycker om dem även om det bara är en som kan få den eftertraktade asken.



 
 
 

Här har jag använt jag gillar dig mer än choklad stämpeln och de nya ministämplarna.

 

Ha en underbar tisdagkväll så här i OS-tider. Kram Malin


1 kommentar:

  1. Oj såååå mycket läckert,,, vill också kunna skapa i denna nivå =))

    SvaraRadera