lördag 15 februari 2014

Babykort med små tags

Fick en beställning på ett babykort till en liten pojke. Det var bråttom så jag fick lägga på en rem, vilket inte är så lätt, för jag är ingen snabbscrappare, precis. Jag är väldigt förtjust i brunt, så det här kortet valde jag att göra i beigea toner med bara en enda liten ljusblå detalj.

Framsidan har stämplar ur mina egna gömmor, men den supersöta prinsskeden med toppen formad som en liten krona, är från ROX...


... liksom de andra två gulliga charmsen, de små fötterna och den lilla nallen.

De små underbart ljuvliga tagsen har jag stansat ut med hjälp av den sprillans nya dien. Den kommer jag att använda massor, känner jag redan nu!

Baksidan dekorerar jag ju alltid med min personliga raggsockastämpel. Den här har också årtalet, 2014, med och det är en trevlig detalj.

Ha en bra dag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar