torsdag 13 februari 2014

Gottepåsar till Alla Hjärtans Dag

Till Alla Hjärtans dag är det alltid kul att ge bort en liten söt påse med sött innehåll, kanske till någon man tycker är just det... söt, alltså! *S* Här har jag packat in några gelénhjärtan och ett chokladdito i röd folie i en cellofanpåse.

Titta nog på bilden, eller klicka på den så får du upp den litegrann i storlek, så ser du att jag har använt den nya dien, den med flera små fina tags. Här valde jag att stansa ut röda hjärtan och knyta fast dem tillsammans med hjärtetagsen på påsarna.

Snöret med texten I love you har jag hittat i nån billighetsaffär för längesen.

Hjärtana är utstansade med spellbinders-dies och här valde jag ett mönstrat papper på framsidan...

 ... och på baksidan ett vitt hjärta med den här fina texten.

En annan gottepåse-variant är den här, en kärleks-Plopp, geléhjärtan och chokladhjärta.

Tagsen fick en annan text och ett rosa hjärta.

Här är min sista variant. Hjärtan igen, förstås.

Jag försökte fota godisarna, men... tja, ni vet väl hur godis ser ut?! *S*

Att få en godispåse på Alla Hjärtans dag är definitivt roligare än att få ett mail, eller hur?! Och här valde jag, som ni ser, att stansa ut de små hjärtana i vitt. Tror faktiskt att den här varianten blev min egen favorit!

Önskar er alla en riktigt fin dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar