tisdag 23 april 2013

Underbara detaljer

Hej på er!
Idag vill jag visa er ett litet kort som jag gjort och som är fullt av detaljer från ROX underbara sortiment. Tänk att sådana små saker på ett kort kan göra så mycket för helheten. Jag älskar kort som man får folk att titta till på flera gånger och varje gång dom tittar på det så upptäcks en ny liten detalj, då tycker jag att jag lyckats...



Dessa små charms är verkligen favoriter hos mig och ni har sett dom på flera av mina tidigare projekt.

Pärlspröt är ganska nytt för mig att arbeta med men har redan blivit en favorit och visst passar dom i sådana här små arrangemang? 

Ännu en söt liten charm och här kan ni också se en av butikens aster, helt underbar blomma att ha på sina kort.


Med denna lilla rosa skapelse så önskar jag er en fortsatt fin vecka.
Kram



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar