torsdag 11 april 2013

Marint kort med poststämpel

Ett kort till en man som ska få en heldagstur längs kusten med skärgårdslunch som present. Jag lät kortet få ett marint tema med tanke på presenten.

Den alldeles nya poststämpeln blev perfekt här, tycker jag. Du ser också en röd liten halvpärla i hörnet.

 I motsatta hörnet finns den här snygga charmen i form av en kompass samt två fina blåvita rosor.

Kortets insida. Presentkortsstämpeln är min egen men den flotta grattisstämpen hittar du i ROX-butiken.

På baksidan har jag min personliga raggsockastämpel. Här har jag bara passat in den på ett papper mönstrat med små fyrar. Vips, klart!

Ha en fin dag!

3 kommentarer:

  1. Bara så snyggt. Hörnet nere till vänster med pärlan var en bra idé. Snyggt med bara ett hörn utstansat sådär.

    SvaraRadera
  2. Verkligen snyggt! Just snyggt det när stämpeln delvis är på och över bilden :)

    Ha det bäst

    SvaraRadera
  3. Jättefint!! Snyggt med en stämpel på själva fotot tycker jag!

    SvaraRadera