söndag 14 april 2013

Till en 40-åring

Ett kort till en kille som jobbar på kontor. Han fyller som synes 40. Jag fick fotot att utgå ifrån och så fick jag veta att han är intresserad av teknik (sin mobiltelefon till exempel) och slalom.

Telefonen har jag skrivit ut med datorns hjälp och en charm i form av en laptop (som jag inte hittar i butiken just nu, kanske är den tillfälligt slut?) blev ju en perfekt dekoration, eller hur? Tre rejält stora halvpärlor i hörnet blev en annan fin detalj, tycker jag.

På insidan en slalombild som jag stämplat med en poststämpel. Tyvärr "försvinner" de vågiga linjerna lite i det randmönstrade pappret, men det går ju inte att ändra på det efteråt.. Så är det ibland, det blir inte exakt som man tänkt sej.

Även grattisstämpeln på den nedre halvan kommer från ROX och heter Hurra på din födelsedag med hjärta. Jag har sagt det förut, men säger det igen: Den är en av mina absoluta favorit-grattisstämplar. Så otroligt användbar.

 Självklart hittar man min personliga raggsockastämpel på baksidan och texten Roligare än ett mail passar bra till någon som sitter vid en dator hela dagarna.

Ha en skön söndag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar