fredag 26 april 2013

Pysselhelg och härliga pasteller...

Hej på er!
Nu är mina scrapväskor packade, bilen tankad och pysselhumöret är på topp. Jag styr min lilla bil ganska många mil söderut för att i helgen deltaga i den stora träffen som ROX anordnar tillsammans med Pysseltagen. Jag ser fram mot en helg med massa skratt, nya bekantskaper god mat och en hel massa pysslande.
Jag vill bjuda er på ett litet kort dagen till ära och hoppas det inspirerar er till att skapa något i en form ni inte brukar använda.


Stämpeln jag använt är "Magi" och visst är den fin?


Lite pärlspröt och fina blommor fick självklart vara med.



Med detta kort vill jag önska er alla en fin helg, några av er kanske jag får äran att träffa i helgen på träffen. Var rädda o er och ha en superfin helg.
Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar