lördag 13 oktober 2012

Snabbt kort

Ett kort som det var bråttom, bråttom med. Och jag är ingen snabb-scrappare, precis, men jag fick ju skynda mej! Jag utgick från samma idé som till ett 30-årskort jag gjorde nyligen, så slapp jag tänka så mycket.

Längst ner har jag rivit av mönsterpappret och låtit själva kortet bli "underlag" för den läckra grattisstämpeln som du hittar HÄR. Halvpärlan uppe i hörnet är en detalj som finns med på nästan alla mina kort nuförtiden.

 Kortet skulle ha häst-tema, så jag embossade en häst i svart och...

... lät den snygga hästskocharmen hänga ner under en fin ros.


På insidan stämplade jag en annan gammal häststämpel, som jag har i mina gömmor...

 ... tillsammans med grattisstämpeln på en tag på motsatt sida.

Baksidan med min personliga raggsockastämpel, inmaskad häststämpel och så ett par lager av samma papper som jag använt till kortet i övrigt.

Volilà! Klart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar