tisdag 30 oktober 2012

Halloween

Hej på er i höstrusket.
Hoppas ni har det bra och att ni karvat ur pumpan och fixat klart Halloweenpyntet om ni tänker pynta något. Här blev det varken svarta katter, pumpor i mängder eller spindelväv i fönstret i år utan mitt pyntande fick stanna vid pysselbordet och tur är väl kanske det. Jag har gjort ett litet förslag på en liten godispresent om ni skulle få besök av några söta små spöken eller häxor. Det blev en cellofanpåse som jag fyllde med godis och på överdelen sen ni en fin biljett och den söta pumpan som finns med i ROX fina Halloweenpaket tillsammans med dom svarta pärlorna jag har använt.





Det kanske skär sig lite med dom knallrosa godiständerna till pappret jag valt men jag hoppas ändå att om det nu mot förmodan finns några barn som hittar ända ut till oss i skogen och går "bus eller godis" så kommer dom gilla det ändå.
Hoppas ni får en fin start på veckan.


1 kommentar: