måndag 20 februari 2012

Läsarpost

Gulliga Linda även kallad Isadory som var dt innan på ROX Stamps skickade ett gulligt mail. Hon har gjort lite tags med våra stämplar. Vill du ser mer så kila iväg till hennes blogg; http://izadory.blogspot.com/ och kika! Stort tack Linda för att jag får visa dina tags här!

Det kommer lite nyheter framöver hos ROX Stamps, både stora och små. Ingenting jag kan avslöja just nu, jag går bara och väntar och väntar på ett paket från landet "over there". Det ska bli så spännande att lansera! Så håll ögon och öron öppna för det finns kanske risk för att det blir lite åtgång *S*.

Veckan började med att jag vaknat med huvudvärk, halsont och rinnande näsa och om man säger så så har jag väl mått bättre.

Ha nu ett riktigt gott sportlov alla ni som har det eller som är hemma med era barn för det samma och  scrappa lugnt!

//Anna-Lena

Bilder från Linda:



1 kommentar:

  1. vilka snygga tags, och vad spännande med nyheter *me like* Ha en fin dag kram linda

    SvaraRadera