lördag 8 november 2014

Till Fars Dag

Imorgon är det Fars Dag och har du inte redan gjort ett kort till pappa är det hög tid nu! Här visar jag ett ganska snabbgjort kort till en fiskeintresserad pappa.

Motivet har jag stämplat på akvarellpapper och färglagt med tombows. Jag stämplade det också en extra gång på mitt blåmönstrade papper. Så klippte jag ut själva fiskaren, men inte fiskespöt, för det är ju alltför smalt och "pillrigt" för att det ska bli fint. Sen limmade jag fast mitt motiv precis på det stämplade på mönsterpappret och då hamnar ju fiskespöt "i handen" på min fiskare. Smidigt och enkelt!

Texten I världen är du bara någon... på vänstersidan och en grattisstämpel till höger.

Stora läckra charms i form av fiskben hittar du HÄR!

Och på baksidan har jag placerat min personliga raggsockastämpel, förstås.

Ha en fin helg och fira Far!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar