torsdag 20 november 2014

Skridskokort

Fick en beställning på ett 50-årskort. En kille som gillar Brynäs IF, som alltså spelar hockey (ifall nån är lika obevandrad som jag i sportens värld *S*).

Jag hade i stort sett inga idéer alls, förutom att jag förstås måste hålla mej till klubbfärgerna - svart, rött och gult. Men så fick jag ett tips från gulliga Renate, som skickade mej den här länken och vips! hittade jag den perfekta inspirationen till detta skridskokort!

Tack för att du delade med dej av ditt fina kort, Trollkatta, och tack Renate, för att du skickade länken till mej!


Jag ville inte dölja skridskon (som jag hittade på nätet) med alltför många dekorationer, så det blev ytterst sparsamt... bara namnet i rött, några blommor i gult och så klubbmärket på skridskoskaftet (syns inte här). 3D-lack på bokstäverna.

De söta små blommorna (som jag dekorerat med halvpärlor) är en bonus som finns på en die från ROX...


 ... nämligen denna som jag använt att stansa ut ordet GRATTIS med. I två färger och monterat på varandra lite omlott blir det en fin skuggeffekt, tycker jag.

Och här ser man min fina personliga raggsockastämpel och i mitten av den har jag maskat in en bit av en biljettstämpel, som du hittar HÄR.

Ha en fin dag!
//Cornelia

1 kommentar:

  1. Åh, de va super coolt, duktig du är. //Malin Stockmarr Kahlqvist

    SvaraRadera