lördag 2 augusti 2014

Kort till en kille

Ett kort till en kille, som klipper gräs både hemma och i bostadsföreningen. Jag hittade ett lämpligt motiv på internet och skapade detta kort.

Rosor i mängder hittar du såklart i butiken.

På insidan har jag dekorerat med texten Grattis utstansad med denna die i både kraft och vit kartong. Monterade på varandra så här så blir det lite av en skuggeffekt, som jag gillar. Blommorna runtomkring är även de från dien, där de finns med som en liten extra bonus.

Hurra på din födelsedag är en användbar stämpel i lagom storlek, passar nästan överallt!

 Min personliga raggsockastämpel med årtal finns på baksidan och i den har jag maskat in en bit av texten från en biljett, som du hittar HÄR.

Ha en fortsatt skön sommar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar