tisdag 10 december 2013

Bröllop

Anna-Lena har gift sej med sin Michael!!! Det har jag ju vetat om ett bra tag... att de skulle göra... men tror ni att jag lyckades göra färdigt kortet och få iväg det med posten så att de hade det på rätt dag? Icke. En hel helg för sent kom det fram och jag tycker att det är sååå pinsamt.

Men, inget att göra något åt. Jag önskar dem iallafall all lycka i framtiden och här är kortet, som blev av modellen Pyramid. På pinnen hänger vackra hjärtan, som jag såklart köpt i ROX-butiken. Just nu hittar jag inte precis dessa, men det finns en hel del andra fina hjärtformade charms HÄR.


Den här texten tycker jag är så fin. 

Texten på locket är ur mina egna gömmor och när man drar bort pinnen och lyfter av det fyrkantiga locket...

... så viker kortet ut sig såhär.

På undersidan finns min personliga raggsockastämpel och i mitten av den texten Roligare än ett mail.

Igen... önskar jag er All Lycka, Anna-Lena & Michael!


2 kommentarer:

  1. Härligt kort som alltid Cornelia och grattis Anna-Lena!

    SvaraRadera
  2. Super fint Cornelia,// Malin W

    SvaraRadera